fredag 24. oktober 2008

I don't think this computer has any limitation,...

23 ting å vite om Web 2.0.

but I'm missing the ae, oe and aa. I shall go on, no matter what the computer are doing to me.

Jeg har fikset litt paa dingsene (gadgets), ryddet litt i Flicker'n (mapper og emneord). Dermed fikk jeg til en lysbildeserie, noe jeg har strevet med lenge. Har desverre en tendens til aa aapne "flatpakken" uten aa lese bruksanvisningen!

Nyttig support fra barn og svigerbarn har klarert litt om Facebooks ulike irrganger. Jeg er veldig skeptisk, og mener fortsatt dette er noe for "geekgirls and -boys". Det er mye av kurset igjen saa det skal bli spennende aa se hva jeg mener til slutt.

Jevnt over er "learning by doing" det som virker best for meg, men naa skinner sola over Beatrix Potter og Postman Pat-landskapet. Best aa komme seg ut!


Sveinung H. in Cumbria

Ingen kommentarer: