fredag 10. oktober 2008

Før og etter lørdagsvakta sammen med Arman

23 ting å vite om Web 2.0.

Det var for fint vær til å være inne på biblioteket i dag. Da fikk Arman og jeg ryddet, og gitt god service til de lånerne som var innom.

Det ble også tid til å invitere noen venner til min Flickr-konto. Det viste seg at jeg ikke hadde noen venner, og derfor inviterte jeg Guri, Marit, Anikken og Arman. Jeg er nok en "persona ignato" på verdensveven, og greit er det.

Ellers har jeg lest om Vennesteder og Wiki. Det første er jeg meget skeptisk til, mens det andre har jeg mer tro på. Her har Espen og jeg et prosjekt sammen med historielagene i Levanger og Verdal, og dette vil bli presentert i løpet av Lokalhistorisk uke.

Følg med!

Det startet som en idé om en grenseelv mellom to kommuner ; Levanger og Verdal - tema Rinnelva.

PBwiki er visstnok like enkelt som aa smoere seg ei kakskiv med pianoettersmoer. Ugh! Resultatet mitt er her.

Sveinung H. i Ole Vig

Ingen kommentarer: