tirsdag 4. november 2008

Hvilken dag er det i dag? Barack Obamas' day!

23 ting å vite om Web 2.0.

Sosiale bokmerker (Delicious.com) blir litt annerledes enn "Favoritter", fordi en ser hvem og hvor mange som jeg har sammenfallende interesser (tags). Dette vil jeg utvikle videre, så takk for denne "gyldne omveien". Synes det er interessant at Buskerud fylkesbibliotek har tatt dette i bruk både for intern hjelp til referansespørsmål, og som et innspill til sine nettbrukere.

Jeg synes denne var langt mer interessant enn f.eks. LibraryThing.

Nå kaster jeg meg over Egendefinerte søkemotorer, og hva er nå det tro? En slik multisøker er sikkert like okei som Firefox, eller hva mener du Espen? Var det ikke noe med at søkemotoren Firefox fjernet bl.a. reklamen og pop ups ?

Og Torres stiller forhåpentligvis med friske og raske ben mot sine gamle venner fra Madrid på Anfield i kveld. Det kommer til å bli Toros contra concha. Pobre españols! Viva Liverpool!



Sveinung H. i Ole Vig

Ingen kommentarer: