onsdag 5. november 2008

Benito Bush out og USA har fått inn en lesende president


23 ting å vite om Web 2.0.

Hvilke fordeler kan en president ha av å lese?, blir Harold Bloom spurt om i Klassekampen.
"- Obama har allerede nytt godt av de fordelene. Etter eget utsagn er han ivrig leser av Philip Roth, som nok er vår beste nålevende romanforfatter. (...) Obama leser mye amerikansk litteratur. Han har masse pragmatisk visdom."

Ellers vet hans folk å bruke social webbing - så da er vel jeg også på den rette vei - se f.eks. en av hans mange venneklubber på Facebook.

Det blir en fin dag på jobben i dag, og i neste uke skal jeg lære meg 3 nye ting bl.a. Mashups. Jeg trodde først det hadde noe med kjøkken å gjøre? Min Warhol!
Og se på Annikens kreative hjerne!

So it's on the up-and-up!



Sveinung H. i Ole Vig

Ingen kommentarer: